9 Maj

Hallå där.
Jag ska inte alls skriva om hur många underbara timmars sömn jag fick i natt nepp jag ska inte ens nämna det för en vill ju inte vara en vagel i ögat på folk höhö. Nio! och en halv! Sammanlagd! sömn!
Så nu släpper vi ämnet.
 
Lillsorkas har i alla fall somnat igen och jag sitter här och funderar på om det är någon vits att ta en dusch. Jag har sedan uppstigningen klockan åtta redan hunnit bli nerkräkd, nerkissad, nyst och bajsad på. Är det ens någon idé att byta kläder? Känns inte så ibland. Vincent är en riktig kräkbebis precis som sin storebror var fast upphöjt till hundra ungefär. Det går åt så mycket handdukar och kläder här så tvättmaskinen skulle behöva gå dygnet runt.
Tvättmaskinen fick i alla fall vila sig i går så nu kan ni ju gissa vad jag har att göra i dag.
 
Underbaraste lilla kräkpellen
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Nästan tio timmar?! :-o ditt svin- ska ongen få svälta ihjäl eller?! ;-D Ska tala om det här för Lillebror och se om han böir inspirerad! ;-)

Svar: hehe det var ju dessvärre inte på raken men har aldrig känt mig så utvilad ;)
Kristin Sandgren

2013-05-10 @ 08:49:56
URL: http://www.agnethagothe.se
Postat av: Agnetha -

Arsh då! ;-) Jaja, men då behöver jag inte bli grinig på dig för att du skryter så där. här får vi också sova många långa pass med mat-pauser emellan :-)

2013-05-16 @ 07:57:15
URL: http://www.agnethagothe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0