Denna dagen alltså...

...ja den har liksom fortsatt i samma anda som morgonen. Lite lätt hysterisk. Vincent har varit väldigt missnöjd och knappt sovit någonting utan bara velat amma, amma, amma och *trumvirvel* amma. Börjar fundera på om min mjölk verkligen mättar? Han somnade inte ens i vagnen när vi hämtade Vide på fsk. På väg hem slängde vi oss in på mitt jobb och hälsade på när dom hade apt. Cirkus minst sagt eftersom jag hade två gnälliga barn att jonglera. Svettigt minst sagt. Fick i alla fall en jättefin present och hann växla några ord innan vi fick dra iväg i raketfart till hemets trygga vrå. Där bev jag sittande i soffan med Vincent konstant ammande (och bajsblöjebytande) tills Håkan kom hem. Vide gick det som tur var ingen nöd på för han gick och lekte med grannbarnen.
Nu har Vincent äntligen somnat och jag känner mest för att göra detsamma. Phju.
Vilken tur att jag tröstshoppade lite i morse för nu känner jag att jag är ännu mer värd det.
 
Möe leopard blire sa tanten och gick och la sig.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Man är värd så mö leopard en vill ;D Snygga grejer!! Vill hälsa på er snart! Puss!!

2013-05-15 @ 18:36:14
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0