Ett avklarat bvc-besök

Ja vi har varit en sväng på bvc för mätning och vägning och nu har vi en liten skit som väger över fyra kilo. 4080g för att vara exakt. Han har ökat 280g i vikt på 11 dagar så det känns bra. Han ligger lite under medelkurvan på vikten men han följer sin egna kurva bra och det är ju huvudsaken.
Nu sover han så fint så jag tänkte ut och och lufta mig och Vide i det fina vädret. Jag tar med mig en kopp kaffe så får vi se om jag hinner sitta ner och njuta av den. Hej så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

så söt han är snart kommer jag och får krama honom, hoppas du fick sitta i stolen lite!
Kram

2013-05-06 @ 15:52:59
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Han är ju så söt <3

2013-05-06 @ 20:36:32
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0