Ett tekniskt geni

Nu i eftermiddag har jag för första gången in my life fotat mig själv i webcamen. Jo men seriöst alltså. Möjligt att jag i min ungdom tog en bild med webcamen hemma på familjens dator för att lägga ut som profilbild på helgon.nu men det är nog enda gången nästan. Jag är så nybörjare på området att jag inte ens fattade hur jag skulle komma till själva camen på datorn liksom så jag var tvungen att söka bland program och filer i startmenyn (nej det är inget skämt).
Här har ni resultatet: och nej mitt soffhörn är inte optimalt att fota i med sitt ständiga motljus.
 
Ganska oförberedd.
Lite mer förberedd.
Sen ville jag spexa till et med en hatt på huvudet men fattade givetvis inte hur en gjorde det heller så det fick bli så här.
 
Efter den här tekniska prövningen så tar jag och vilar mina två hjärnceller framför en film i sällskap med sambon och ett styck kebabtallrik.
Trevlig fredag...jag menar onsdagkväll på er! 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hahah du är ju knasig!

Svar: ;P
Kristin Sandgren

2013-05-08 @ 21:17:28
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0