Knip i hjärtat

När jag satt och ammade i eftermiddag så råkade Vide somna i babygymmet (med ytterskor på och allt haha). Eftersom det blir lite lurigt att få honom i säng i tid om han sover på dagen så var jag snabb med att väcka honom och hade efter det en mycket arg och gnällig son på halsen. När Håkan kom hem från jobbet skulle han i väg och hjälpa far sin och jag lämpade med glädje över gnällpaketet på honom. Fick vila mina såriga öron ett tag och kände ett tag att det här med barn var ju en ganska dålig idé.
När killarna sedan kommer hem igen vandrar Vide in med ett stort leende och en liten söt bukett med skilla som han (med lite hjälp) plockat till sin kära mor. Bröl, snyft, grin, värk i mammahjärtat and so on. Självklart är barnen det bästa som någonsin hänt oavsett hur mycket skav det blir i öronen emellanåt ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Men så sött! Det är tur de har sina ljusa stunder;).

Alvin brukar också ligga i babygymet, han leker dock att det är en pool (det är turkost) och ligger på mage och sprattlar. Ibland drar han dit en stol och hoppar i "poolen" precis som barnen hoppar i "Mamma mu dyker". Får vara glad så länge han inte dyker med huvudet först eller gör som Vide och somnar. Vilmer har å sin sida inte alls förstått vitsen med gymet...

2013-05-06 @ 21:52:31
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se
Postat av: Malin

Så fin bild på Viden <3

2013-05-07 @ 06:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0