1 November

Hej hej bloggen.
Första november redan då, vart fan tar tiden vägen?
Ja jag vet ju vad jag har lagt mina ledig minutrar på det senaste i alla fall och det är inte bloggen höhö. Nä men jag har visst börjat titta på en ny serie då va. Hade egentligen inte tänkt börja med ett nytt projekt förren jag sett färdigt i alla fall Dexter men shit happens så att säga. Jag har velat se American horror story väldigt länge så jag kunde inte låta bli när jag hittade den på netflix. Jag fastnade ju givetvis direkt och det slutade med att jag nu har plöjt hela första säsongen. SÅ JÄVLA BRA!
Det betyder en del minus på sömnkontot för min del men det får det vara värt.
Nu är jag på jakt efter säsong två och tydligen så har säsong tre precis börjat sändas in the USA.
Så ett litet tips från mig inför helgen för er som har tid att konsumera eeh "finkultur" ostört dygnets alla timmar...
(Fast som vanligt så är det här ingenting för dig fjällis)
 
Lite ärligt snodda bilder samt det fantastiska introt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen kärlek här alltså? ;)

Svar: jo lite kärlek är det faktiskt men kanske inte så som du vill ha det ;) eller jo det är ju lite av en tonårsförälskelse going on så hehe
Kristin Sandgren

2013-11-01 @ 11:57:40
Postat av: Maja

Åh jag är ju på jakt efter nya tv-serier att fördjupa(bli besatt av är mer passande kanske...)mig i! Är den läskig? Kram

Svar: Ja den är läskig :) men man vänjer sig liksom för dom först avsnitten höll jag på och skita på mig när jag såg men ju fler avsnitt jag såg desto mer "härdad" blev jag typ. Men den är ju inte barnvänlig direkt ;) tror den har 17-årsgräns i usa :)
Kristin Sandgren

2013-11-01 @ 13:03:37
Postat av: Maja

Ok, kanske ingen serie att börja med när sambon är bortrest hela helgen då haha?

Svar: Haha jag skulle inte rekommendera det tyvärr ;)
Kristin Sandgren

2013-11-01 @ 15:37:35
Postat av: sändy

å säsong 2 är Ännu bättre! mer störd å vriden ;). får invänta säsong 3 då :). Grymt snygg halloween smink btw!

Svar: Åh det låter bra jag älskar vridet hähä :) och tack hörredu fast vi saknade dig på festen synd att du jobbade.
Kristin Sandgren

2013-11-01 @ 20:24:17
URL: http://darkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0