21 November

Hej och god eftermiddag.
Jag har nu sjunkit djupt ner i mitt soffhörn med datorn i knät, en kaffekopp i ena näven och en korvmacka i den andra. Vide gör mig sällskap medan Vincent ligger ute och sover gott i vagnen.
I dag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Tränat, fikat med kömpisarna, gå hem för att nöta på soffan en timme och sedan vandra i snålblåst och regn för att hämta hem en grusig unge från förskolan. Bra dag!
Får se om jag får upp farten igen för att ta tag i dom där dagliga måstena som jag har skutit på för att ägna mig åt trevligare saker...*sjunker ner till öronsnibbarna i soffan*
eeeeeh.
Mer kaffe...
 
Pyntar väl inlägget med dom två senaste bilderna från min instagram. Smuliga golv, knubbiga bebisfötter och lösmustacher. Det är livet det.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Älskar bilden med lösmustaschen!Förklädd till total oigenkännlighet liksom!;) Trevlig helg!Kram

2013-11-22 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0