3 November

Hej och god förmiddag.
I dag känns det nästan som att det var jag som var på fest i går fast det egentligen var Håkan. Jag sover ju alltid som en kratta när inte han är hemma och igår satt jag uppe tills ögonen riktigt gick i kors (vilket dom gjorde ovanligt tidigt eftersom vi spenderat första halvan av dagen på ett lekland tillsammans med hela kvänumsgängent och alla kottar. Mutcho trevligt).
Som tur var kom Håkan hem redan vid halv ett för tydligen skulle dom andra ut och han hade väl inte riktigt kännt sig bekväm med att entra bowlingbaren i lidköping iförd skinnbrallor, nättröja, hushållspapperstoppad bh, röd peruk och glittriga lösfrallor.
Jag är däremot säker på att det går att hitta värre saker inne på bowlingbaren en lördagkväll men men.
 
Klanderfri makeup (nåja) hade han i alla fall fått av undertecknad och fick som scennamn Miss Fåxxy Crow.
(försökte först dölja hans ögonbryn men med sådana buskar var det så gott som omöjligt så jag fick försöka pimpa till dom så gott det gick)
 
Så söt så.

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Snygg han blev som kvinna ;)

Svar: Ja han har väldigt feminina drag så han skulle ju bli en perfekt drag gueen ;)
Kristin Sandgren

2013-11-03 @ 18:54:30
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Betty

Han skulle helt klart platsa i after-dark-gänget!

Svar: Viss skulle han! ;)
Kristin Sandgren

2013-11-03 @ 21:52:08
Postat av: Maja

Vilken babe! Har tjatat på min sambo om att jag ska få sminka honom (han har fan ögonfransar som en disneykaraktär) men har har inte gått med på det...Snålt tycker jag! ;)

Svar: Haha han blev riktigt snygg faktiskt fast han är ju inget vidare på att posera så jag fick ingen jättebra bild :) Ja Håkans ögonfransar är helt sjukt långa också. Tjata lite till vettja det gjorde jag och det länade sig ju höhö.
Kristin Sandgren

2013-11-04 @ 09:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0