En liten önskelista

Jomenvisst. Inte nog med att julen snart står för dörren så fyller ju en annan år också. Till dig som vill göra mig glad och ännu inte köpt present så kommer här en liten önskelista.
 
Förutom ett jämställt samhälle, snälla barn och fred på jorden (obs jag är ej ironisk här. Önskar mig dessa saker mest av allt. Fast snälla barn har jag ju redan förstås) så går det bra att ge mig:
 
Presentkort på H&M. Vill typ ha allt där nu så ett sådant skulle göra mig själaglad.

Bakgrejer så jag kan göra tjusiga tårtor (eller försöka i alla fall)
Ett snajsigt förkläde så jag slipper se ut som att jag själv har varit nere i bakbunken och vänt

Barnvakt och sambovakt så jag kan sitta hemma själv en hel dag och ägna mig åt min favoritsyssla (en stor godispåse ska även ingå samt hemkörning av pizza höhö)
Det skulle heller inte göra ont att få ett riktigt frieri så en kan börja planera sånt här.
Fler följare till bloggen skulle också göra min dag och det kan ni börja med redan nu ju *blink*. Klick klick!
 
 
 
 
Follow on Bloglovin
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Härligt! Jag prenumererar redan på din goja!

Svar: Härligt att det är någon som står ut ;)
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 21:23:17
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Diana

Lövly önskelista!! Hoppas mest såklart att du får dig ett frieri, jag är grymt sugen på att gå på ert bröllop :D Å få se dig som bruuud :') puss!

Svar: Jag ska påpeka det för Håkan att han även gör dig lycklig om han friar. Då måste han ju gå med påt :P
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 21:54:56
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag är ju redan en trogen följare! Annars hade jag klickat till dig direkt ;)

Och din Håkan tycker jag absolut kan falla ner på knä för dig!!

Kram

2013-11-14 @ 14:30:15
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0