11 Oktober

Jaha.
Det verkar ju inte bättre än att jag har fått fyra jävla myggbett i armhålan. Frågan lyder; Är det verkligen fyra myggor som har haft någon form av blodsugarfest där eller kan en mygga sticka flera gånger? Eller ännu värre, är det något annat som har bitit mig? Typ spindlar? *förvandlas till en blöt fläck på golvet*. Alltså dom kliar ju och ser ut som myggbett och så men myggor så här års? Till saken hör att jag även har två feting myggbett på högra delen av nedre ryggen(?) (ni vet den där delen som hänger så fint över byxlinningen och fläktar i vinden). Dom har förvandlats till två stora blabbor som är flera centimeter stora. WTF!!!!
 
Öh nä ni får ingen bild på skiten för jag vill ju liksom inte förstöra fredagsmyzet totalt för er. Njut av den här utsikten i stället vettja:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0