25 Oktober

Hej på er!
Vilken urtrevlig kväll vi hade i går då med fika, blingoshopping och trevligt häng. Jag handlade loss ordentligt men det gick ju bra eftersom jag som värdinna fick en del rabatt, det är bra kvalitet, ekologiskt, shyssta löner för dom som arbetar, efterkommande kottar kan ärva unt så weither *försöker desperat rättfärdiga mina köp* hehe jag får visa vad det blev när jag väl fått hem plaggen.
Nu på morgonen, trots en försovning, så har jag hunnit med att lämna Viden på förskolan och Vincent sover gott i vagnen ute och vet ni vad? Eftersom jag tokstädade hela huset i går så har jag noll saker att göra i dag. Det finns inte ens tvätt som pockar på min uppmärksamhet *ler lyckligt*. Jag kan alltså sitta och gött mig framför datorn med gott samvete tills röven har blivit helt platt (elelr i alla fall tills Vincent vaknar igen) och om inte det vore nog så finns det ju fika kvar från i går!!! Wöhööööööö! Let the fredagsmys begiiiiiin!
 
En hälsning från soffhörnet *pillar naveln*

Kommentarer
Postat av: Jennah

Vad skoj att få shoppa lite!

Svar: lite shopping är ju aldrig fel :)
Kristin Sandgren

2013-10-25 @ 10:48:49
URL: http://kulturjennah.blogg.se
Postat av: Malin

tusen tack för igår <3

2013-10-25 @ 11:56:59
Postat av: felicia

Gott :)

2013-10-25 @ 12:00:45
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Blingo är mycket bra kläder, ska bli spännande att se vad du shoppat!

2013-10-25 @ 18:35:56
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0