3 Oktober

Hej!
Hade tänkt blogga i går men det var verkligen fullt upp.
Dagen började med ett ultraljud. Nä nä ingen söt bebis i magen och inga osöta tumörer eller defekta organ heller verkar det som. Phju! Fast helt normal var jag tydligen inte ändå men mer om det när jag har fått prata med min läkare. OBS OBS inget allvarligt bara så ni vet.
 
Väl hemma igen så hann jag inte mer än att äta frukost, eftersom jag hade varit fastande, och försöka söva en trilsk bebis innan det var dags att gå och hämta hem Viden igen från förskolan. Väl på hemmaplan så hade den trilska bebisen däckat i vagnen så han fick tupplura utomhus medan jag städade hela huset. Jag hann till och med att moppa golven. Så nöjd med mig själv. Rensade garderoben gjorde jag också så nu har jag dumpat iväg ett gäng kassar till min kära mor som får förbarma sig över dom och det hon inte vill ha skickar hon vidare till syrran (och blir det något över får det gå till klädinsamling eller liknande) Perfekt!
 
Efter en sådan gårdag är det ju inte mer än rätt att jag tar en slappardag idag ihop med med småtrollen (och kanske möjligtvis eller snarare troligtvis så fyller jag på garderoben igen genom att klicka hem en beställning från H&M)
 
Vincent i sin nya Me&I body. Åh vad jag älskarn (både bebisen och bodyn då alltså).
Vide i nya kalasbyxor som han valde själv när vi var ute och shoppade härom dagen. Meningen var att vi skulle köpa kalsonger men det skulle han då rakt inte ha (det här med att sluta med blöjan går ju som en dans...not) ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Skönt att allt var bra! Och jag skulle också behöva klicka hem långkalsonger till grabbarna ... men det råkar ju alltid bli en massa annat istället ;)

2013-10-03 @ 13:02:50
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0