9 Oktober

Hoppsan.
Jag gick visst och skaffade mig netflix igår. Hej då livet! Jag kommer aldrig att ha tid att blogga mer, jobba, äta, sova.
Nä ni behöver inte vara oroliga. Jag har ju trots allt två barn att ta hand om. Jag antar att det är sömnen som kommer att få stryka på foten. Jag satt uppe alldeles för länge i går för att se om säsong fem av Dexter. Jag har alltså sett hela säsongen förut men kommer inte ihåg ett skit och ändå var det den säsongen jag såg senast (logiskt nog). Förta säsongen är kristallklar däremot. Minnet är verkligen en märklig mackapär...
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Orange is the new black har jag funderat på att se. Har du sett den?

Svar: Jag har inte sett den än faktiskt så jag vet inte varför den står som favorit hos mig ;) men den baserar väl på min övriga smak kan jag tro :) Jag ska ta tag i den snart också eftersom jag också hört att den ska vara bra :)
Kristin Sandgren

2013-10-09 @ 14:30:29
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Sen när vi har vårt nya sovrum klart ska jag vinka hejdå till livet jag med. Då ska jag köpa en vit "smart tv" och bara se på serier hela dagarna. För det har jag bestämt ;)

2013-10-10 @ 10:06:12
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0