Bilder från i lördags

Det blev inte så jättemånga bilder tagna men här är några i alla fall.
 
Jag var inte ensam clown på festen som tur var. Hatar att sticka ut och så vidare höhö.
Herrarna Kalle och Toumas hade jobbiga utklädnader men fick allt krångla sig i dom igen för att jag skulle få ta kort.
En tampong...
och Kalle var något rosa...
Efter intagande av fantastiskt god smörgåstårta så var det dags för sittande tipspromenad.
Väldigt kluriga frågor och allra klurigast var utslagsfrågan då man skulle lägga sin tipslapp på det stället där man tror att Medusa har sin favoritbajsplats. Här mäts ned på milimetern vem som kom närmast.
Alla fick varsit paket och en liten pokal. Här öppnar Ida ett platt paket som jag har för mig innehöll lösmustacher.
Andra fick löständer.
Jag fick som sagt en virkad snopp med tillhörande tomteluva.
Dom där löständerna var roliga.
Andra roliga saker hittade man på kylskåpet.
Här har ni mäj häj häj.
Värdparet i alla sin prakt.
Också avslutar vi med en bild på Elvis. Det är nog så här han ser ut när han brer en macka kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Läbbigt ;)

2013-10-29 @ 17:43:22
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Fifi

Asså, din sminkning, så jäkla grym!

Svar: Åh tack! :)
Kristin Sandgren

2013-10-29 @ 21:21:49
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh, foton! jag tog inte en enda bild på mitt smink så jag tänkte be lite försiktigt om att få sno dessa... snälla! :)

Svar: Självklart får du sno dom! ;)
Kristin Sandgren

2013-10-29 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0