En liten favorit ur månaden glossybox

Jag har ju precis som alla andra börjat prenumerera på glossyboxen och det är ju väldigt trevligt att få hem ett paket varje månad med massa skönhetsggrejs i. Det blir nästan lite julafton av det varje gång fast det är man själv som är tomte liksom.
Innehållet har ju varit både bra och dåligt men en favorit har jag hunnit få från denna månadens box. Jag är ju ett stort fan av higlighter och har varit lite smått på jakt efter en ny eftersom den jag nöter på börjar väl i ärlighetens namn bli lite väl gammal och schleten.
Den här higlightern har blåa glitterkorn i sig fick jag till min förvåning se när jag svepte penseln över kinderna. Miiiiket snyggt tycker jag. Kanske inte ger den där naturliga looken direkt men det är ju sällan den looken jag eftersträvar ändå om en säger höhö.
 
Väldigt svårt att få det där blåa skimret på bild...
Men på den här suddiga bilden mot svart bakgrund så syns det ju att det glittrar i blått. Me like!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0