Två olika sängbord

Ja det som man väljer att lägga på sängbordet brukar ju säga en del om ens personlighet tycker jag (eller kanske allra mest om man gillar att läsa böcker eller inte). I fökylningstider står det ofta, i alla fall på mitt sängbord, en "snytrulle" nära till hands. När jag var gravid låg det ett packe med halsbrännetabletter där eller någonting ätbart för att undvika illamående. Kort och gott så kan man finna en del intressanta ting på folks sängbord. Så här ser det ut hemma hos oss.
 
Syns det att jag gillar att läsa många böcker samtidigt? Bredden då. Harry Potter och femtio nyanser av honom *garvar ihjäl mig*. Varsågod att analysera...
Och här har vi kråkans. Inte så många böcker men väl en multimeter...? Ja alla har vi våra olika intressen här i livet fast vi kan ju konstatera att han söker en annan sorts spänning än mig...
 
Vad har ni liggande på erat sängbord?

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: verkligen :)

2013-10-25 @ 12:31:25
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Älskar verkligen Eldvittnet, så bra bok!

2013-10-25 @ 13:55:09
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: Sofie

Älskar verkligen Eldvittnet, så bra bok!

2013-10-25 @ 13:55:09
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: Klara

Hahaha, älskar skämtet om spänning!

Obligatoriskt för mig på sängbordet är body lotion, fjärrkontrollerna till tvn samt telefonen nattetid :)

2013-10-25 @ 16:15:58
Postat av: Malin

2 böcker, 3 bilar, fotcreme, nässpray (barnvariant), alvedon (barnvariant), 7 tofsar, snytpapper, 4 diverse kontroller... tror jag fick med allt =)

2013-10-25 @ 20:22:22
Postat av: Tess

Vad skoj :-) Jag har en väckarklocka, ett lypsyl och en bok (resten av böckerna jag ska läsa ligger inuti sängbordet). Min sambo har serietidningar, några böcker och en ipod shuffle liggandes antingen på eller i sängbordet :-)

2013-10-26 @ 22:27:06
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0