1 September

Hej och hallå.
Oj oj oj vilket fantastiskt bröllop vi hade äran att få närvara vid i går. Efter en vacker vigselakt blev det middag och fest långt in på småtimmarna. Hade det inte varit för att vi inte kunde ligga och sova hela dagen så hade jag nog varit kvar på dansgolvet ännu. Så jävla kul! Tack fjällan/wallan och Andreas för en toppendag och kväll, jag önskar er all lycka!
Denna dagen har kanske inte varit riktigt lika fantastisk. Med värkande fötter, nackspärr och huvudvärk så har det inte blivit så många knop gjorda. Just nu så sitter jag och kråkan framför teven med varsin pizza och vräker oss så som sig bör en bakissöndag som denna.
 
Lovar att slänga upp bilder från i går så fort jag har tid men här kommer en på mig och min fina kråka så länge. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0