16 September

Hej och god kväll.Kände att jag skulle sticka in näsan här och ropa hej men jag känner också att jag har hamnat lite i en bloggsvacka för tilfället. Har typ ingenting att skriva om. Fast jag kan väl uppdatera er om dagen i alla fall *för protokoll*.Självklart startade dagen med ett pass på gymmet ihop med fjällis. Det var svettigt och roligt och jag shockade mig själv rejält genom att efter armpasset hålla igång på löpbandet i inte mindre än 45 min och faktiskt SPRINGA tio minuter i sträck. Jo men ni läste rätt *plockar upp en tappad haka*. Känner mig så jävla nöjd. Det kanske är skit och ingenting i andras ögon men för en soffpotatis som mig förväntade jag mej ta me fan nästan en medalj. Medaljen uteblev förstås men inte träningsvärken som så sakteliga börjar komma krypande. Resten av dagen har gått i ett fasligt tempo och nu sitter jag här i soffan och slöar medans övriga familjen håller igång inne på Vides rum med någon form av högljudd lek. Gud vad jag älskar dom alltså ♥  Nu åter till problemet bloggtorka. Vad gör vi åt det? Jag kan ju förstås uppdatera er lite närmare om min träning? Kanske kan jag lägga upp svettiga bilder där jag spänner mina ännu ickeexisterande muskler? Eller är det totalt ointressant? I allra värsta fall så har jag ett inlägg på lut som handlar om Håkans schletna luvtröja...någon som är sugen på det? Hepp... Ge mig lite pepp vettja! ♥  Idag är dagen då hösten (och den stora skrivkrampen) kom till byn Och självklart så ska det här misserabla inlägget bli helt knäppt och texten klumpas ihop och inget blir som det ska. Tjoho! *slänger datorn i väggen*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du var grym idag, jag klarade 5 minuter min första gång och var förmodligen ännu nöjdare, man gör ju vad man kan lixom!! HEJJA HEJJA dig!

2013-09-16 @ 20:20:08
Postat av: Klara

Skriv om allt och ingenting! Det är alltid lika intressant att kolla in din blogg!

2013-09-16 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0