2 September

Tjo!
Herre min get vad fort den här dagen har gått då. Jag lät Vide vara hemma från fsk eftersom vi haft besök av syrran och Sixten blixten. Så nu är huset ännu mera upp och ner än vad det var tidigare i dag men då har jag att göra i eftermiddag höhö.
En svettig pw har vi hunnit vara ute på också. 7 km på mestadels grusvägar sjuvandes två barn *kolavippar*. Jag var som en enda blöt fläck när jag stolpade in på BVC på vägen hem. 7810 gram, 66,5 cm lång och två vaccinsprutor rikare är han nu lillsorken. Sprutorna gick bra men vi får se frammåt kvällen om han får någon feber eller inte.
Hepp nu ska jag röja lite i röran här sen så kommer det upp lite bröllopsbilder lite senare. Hej hopp!
 
Fika har vi ju även hunnit med i dag såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0