24 September

Hej på er!
Det blev visst en liten bloggpaus här. Skönt för både mig och er kanske hähä. Det är rätt gött att pausa vissa saker ibland men nu är jag tillbaka *gör en avancerad rytmisk dans i ren och skär glädje*. Så nu kan jag ju börja uppdatera er om allt viktigt som händer i mitt liv...öh...hmmm...nä förresten jag skriver om Håkans schletna luvtröja i stället.
 
Vad har hänt sen sist då? En hel del förmodligen men det som ligger färskast i minnet (någorlunda) är ju den fenomenala kräftskivan som vi hade äran att närvara vid i lördags. Ojne vojne vad kul det var. Inte lika kul dagen efter dock (och inte ens dagen efter det!!!) jag börjar bli för gammel för sånt här.
Jag ägnade väl det mesta av kvällen åt att skryta om hur jävla bra jag är på pingis för allt och alla som orkade lyssna (och till dom som inte orkade också såklart för man är väl lite av en expert på att tjöta hål i öronen på folk ändå).
Utmanade även alla närvarande på duell så det får väl bli upp till bevis någon gång heheheeeeee....*flyttar till en annan kommun*
Himla trevlig fest i alla fall och bilder kommer väl upp före jul skulle jag tro.
 
Men nu hinner jag inte med er mer. Jag har nämligen fullt sjå med att vara nervös inför ett läkarbesök om en timme. Ja ni vet dom där proverna som jag har sprungit och tagit i tid och otid är fortfarande förhöjda såatteeh vi får se hur detta slutar.
 
Det kändes fel att inte göra en gif av denna.

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha, vad rolig du är !!

Och ja plankan ... shit! Ska jag orka göra 30 sekunder imorgon ..... har kört på 5 x 20 sekunder idag och om man säger somsåatt jaa det är jobbigt!! Så vi får se om jag klarar dom där 5 minuterna om 30 dagar ...

Svar: Fem minuter låter totalt omöjligt om du frågar mig hehe ;)
Kristin Sandgren

2013-09-24 @ 11:32:44
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Amanda

Lycka till hos läkaren fina du!
Kram!

Svar: Tack! :)
Kristin Sandgren

2013-09-24 @ 15:30:07
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0