Bröllopsbilder

Ja här kommer då tillslut en bildbomb från det underbara bröllopet i lördags. Är det någon bild ni inte vill ska finnas här så får ni hojta till!
 
Jag satt väldigt dåligt till i kyrkan men lyckades ta den här bilden under solot när jag försökte hålla tårarna tillbaka.
Grattis!!
*busvissel*
Alltså Leias klänning. Jag döööör!
Brudparet transporterades till festen i denna tjusiga kärra.
Så fint dukat!
Pompoms i fönstren (jag kallar dom pompoms i alla fall men det heter säkert något annat på riktigt höhö)
Eftersom regnet stod som spön i backen så fick vi alla invänta brudparet nere i källaren där vi skulle bilda någon form av allé med våra tjusiga pinnar vi fick när vi anlände.
Det var lite svårt för mig som skulle jonglera både välkomstdrink, pinne, väska och kamera och försöka fota samtidigt men visst lyckades jag bra...
Fler tjusiga gäster.
Så kom dom till slut tjoho!
Sedan blev det dags att sätta sig till bords.
Kamerakåta bordsgrannar höhö.
Massa god mat serverades men det glömde jag såklart att ta kort på. Här har vi söta Sandra.
och stilige Miklo.
Det bjöds på många fina tal, en svensexefilm som jag önskade att alla hade fått se, jag har seriöst aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv och en massa andra påhitt såklart. Brudparet skulle tävla med det paret som hade varit gifta längst i att slå in paket ihop med varsin hand. Paret till vänster såg ut att aldrig ha gjort något annat!
Sedan blev det dags för tårta.
Vi fick tända massa värmeljus och skicka fram till honörsbordet där dom samlades på ett fat. Myspys.
Brudparet drog en vals och det kunde alla se att dom övat flitigt på innan.
Makarna Kroon.
Körs i taket en bild på mig och kråkan. Här ser ni hela outfiten för övrigt.
Sandra och Emelie.
Jag och mitt tandkött ville också vara med.
Det dukades fram en massa götta.
Mums tyckte Anna.
En del hängde i baren.
Stiliga Stoffe och jag.
Höhööööö tjäna schäxet står'u här å smular!
Okej vi försöker vara lite seriösa då.
Här har vi fler seriösa hähä.
Elinor lyckas med konststycket att se snygg ut med en klädnypa i näsan.
Anna också.
Den där klädnypan var skojig.
Fina Sofia och jag.
Det var livat på dansgolvet som sig bör.
och vi avslutar med sista bilden i kameran.

Stort tack ännu en gång för en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så jävla bra bilder <3

2013-09-03 @ 06:48:51
Postat av: Diana

Åååå fasen vilka fina bilder!! Å så fin hon var Malin! :D Men hahahaha jag DÖR din kex-bild, såå snygg! :)

2013-09-03 @ 17:16:57
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: storasyrran

Haha underbara bilder!

2013-09-03 @ 20:45:47
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Em

helt underbar klänning hade hon, den vackra bruden! :)

Svar: Visst var hon vacker! :)
Kristin Sandgren

2013-09-05 @ 20:16:54
URL: http://aiyanna-aiyanna.blogspot.se
Postat av: Fru Kroon

Shit vilka fina bilder Kristin :) Sammanfattar ett fantastiskt fint bröllop med en hejdundrandes fest ;)

2013-09-06 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0