13 April

Hej och god morgon höll jag på att skriva (och gjorde).
Det är lite sömnigt här på bergsgatan i dag kan vi lugnt konstatera. Vide och Håkan åkte i väg strax efter tio för att hjälpa till att baxa möbler och sånt och själv låg jag kvar i sängen och drog mig eftersom Vincent fortfarande sov och somnade givetvis om till 11.20(!) Vincent den lilla tröttrumpan låg fortfarande och snusade så honom fick jag väcka. Det är tydligen hårt att semestra en vecka. Så pass hårt att en måste sova i kapp sig ordentligt efteråt. Han var vaken i ungefär en timme och sover nu igen. Vad händer liksom. Själv sitter jag och degar i soffan med svajande ögonlock och baljar kaffe.
Eeeeh rena snoozefesten *blåser i partytutan*.
Jag ska rycka upp mig och föröka leverera fler semesterbilder lite senare. Tittar man ut genom fönstret  nu så känns det svårt att fatta att jag gick runt i bikini för bara några dagar sedan.
 
Trött liten snorpelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0