16 April - Lanzarote dag tre

Nu kikar vi vidare på semesterbilderna tycker jag så här kommer dag tre i bild och text.
 
Efter frukosten på söndagen så var det lite blåsigt och kyligt för att lägga sig vid poolen på direkten så vi gick en promenad utanför hotellområdet.
Vi tänkte gå en sväng längst strandpromenaden.
Vart man än tittade så var det fint så det blev en hel del bilder här ja.
Fint vatten.
En liten paus på stenmuren innan vi vände tillbaka igen.
Här ser ni vårat hotellområde från utsidan.
Väl tillbaka vid hotellet så sov Vincent gott i vagnen och vi andra slängde oss i solstolarna för nu hade det hunnit bli svettigt och vindstilla igen.
Fast den här slängde sig i poolen såklart.
När det inte badades så åts det glass i stora lass.
Mellan mina sknäskålar klämdes den godaste glassen om ni frågar mig. Choklad med vanilj *sörplar upp en dinglande salivsträng*
Tills slut så vaknade den här lilla sötsorken...
...och fick hoppa i baddräkten för ett dopp med rutchkaneåk. Då var det helt plötsligt jättekul att bada och plaska.
Lite pingis hann vi även med att spela (och brås Vide på sin kära mor så blir han ju proffs allra minst hähä)
Efter en hel dag med sol och bad var det dags för middag och Vide beställde in en fanta till maten.
Älskling ♥
Även denna gång lyckades jag få en bild på lite efterrätt. Den här gången var allt jag plockade med mig jättegott.
Efter att vi hade ätit oss mätta drog vi vidare till baren i hotellobbyn för en drink. Minsta pallevanten fick snålskjuts på pappas håriga axlar.
Jag sörplade i mig en pina colada.
Hej hej!
När mörkret lagt sig gick vi till rummen för att sova tre kvart i timmen. 
 
Det var dag tre det och förtsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härliga bilder! Så avundsjuk på det vädret alltså! :-)

Svar: Tack! Ja jag blir änna avundsjuk på mig själv ;)
Kristin Sandgren

2014-04-16 @ 21:04:57
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Malin

jättefina bilder! ser så härligt ut <3

Svar: Tack gumman <3
Kristin Sandgren

2014-04-19 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0