18 April

Hej på er påskfirare (och icke påskfirare för den delen)!
Det blir ett kort inlägg den här långfredagen. Kikar mest bara in för att säga hej och önska er alla en trevlig helg.
Jag har jobbat idag och ska göra det resten av helgen så då vet ni vart ni har mig. Jag skulle tro att jag har cirka noll procent tid till att sitta vid datorn och klämma för får en tro väderrapporten så väntas det strålande sol och värme här på schlätta så dom lediga stunder jag har kommer med all säkerhet att ägnas åt utomhusrelaterade aktiviteter.
 
Eftersom vi varken har målat ägg eller släpat in något ris i år så är den tvättade, kycklingliknande, bebisleksaken som hänger på tork i tvättstugan det närmaste vi kommer påskpynt här hemma.
 
Såååååatteeeeeeeeh....glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0