28 April

Hej och hallå.
Här sitter jag och trycker.
Jag ska jobba i natt nämligen och det var egentligen meningen att jag skulle sova så länge jag kunde i dag (vilket annars aldrig brukar vara något problem om en säger så). Jag satt uppe och ugglade länge i går för att bli riktigt trött så detta skulle ju bli lätt som en plätt tänkte jag. Har jag lyckats sova någonitng? Näääääj! Självklart inte. Sedan barnen vaknade i morse så har jag inte lyckats somna om och då är ändå Vide på förskolan och Håkan och Vincent har varit i väg en stund på förmiddagen. Det gick ändå inte att somna om! SÅ jävla typiskt eller hur. 
Jag gav upp vid elva ungefär och har sedan dess suttit vid datorn och druckit kaffe och ätit godis....eeeh. 
Mitt huvud känns som en urvriden trasa som någon stampat på och skrattat elakt efteråt.
Dagen bjuder såklart på sol och värme så det är kanske det som gör det extra svårt för mig att knoppa in?
Jag får göra ett försök i eftermiddag i stället och hoppas på det bästa helt enkelt.
 
Har vi tur så hinner jag få upp ett inlägg med bilder från lördagen då vi picknickade på levene äng bland vitsippor och myror. Förjävla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0