29 April

Hola amigos!
Kan ni tänka er att jag faktiskt överlevde jobbnatten. På grund av dålig sömn så trodde jag ju att jag skulle somna stående där någonstans vid tresnåret men det gick faktiskt bra. I dag efter att jag vaknat så har vi hängt ute på altanen och käkat grillad korv samt lekt med kompisar på lekplatsen. Vi har med andra ord klämt ut dom sista sommarminutrarna ur dom här soliga och varma dagarna som varit. I morgon kommer det beryktade bakslaget och det ska till och med bli minusgrader på torsdag natt(!!!) Vilken tur att jag har varit för lat för att hänga undan vinterkläderna liksom...
 
Här kommer i alla fall ett par soliga och härliga instagrambilder från i dag.
 
Tjockekôrv med skagenröra och rostad lök.
På väg till lekplatsen och vi passar på att inviga nya skorna.
Lek med bästa kompisarna.
Gunga högt som attan.
När det helt plötsligt började storma kyliga vindar så sprang vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0