30 April

Hej hej!
Här sitter jag i soffan och väntar på att bli serverad mat av min bättre hälft. Än så länge är det här en ledig dag för mig men eftersom jag har önskat att få jobba i kväll så kan det ju bli så om det vill sig (illa) höhö.
Jag och Vincent har i alla fall hunnit med ett besök på öppna förskolan samt gjort byns affärer. Happy Hair har öppnat på storgatan å där var vi inne och (rev ner saker). Jag blev ju lite lagom sugen på att skaffa löshår i alla möjliga färger så kanske framöver att jag gör något drastiskt med stråna på pallet.
Vi hann även in en sväng på second hand där jag botaniserade en stund med en trött bebis på armen. Vi blev inte så långlivade där inne utan gick hem för att sova i stället.
Hepp! Maaaaaat!
 
Jag hamnade förresten på vimmelbild på pitchers IGEN i helgen. Jag hade ett svagt minne av att jag slängde mig framför en kamera och gjorde en grimas och mycket riktigt;
 
Det känns bra att mina allra nyktraste och skötsamma sida finns till allmän beskådan på facebook hähä.

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Helt underbar min!! ;)

2014-04-30 @ 19:22:48
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0