Bilder från i måndags

Har ju inte hunnit slänga upp bilderna från i måndags ännu så dom kommer här.
 
Det var ju soligt och varmt så vi spenderade i princip hela dagen utomhus som sig bör.
En liten spexare.
Sixten påpekar här att det är något fel på motorn (den saknas ju faktiskt helt).
Vi hade det gött i solen.
Den här lilla mustachmönstrade gosegrisen vaknade och vi åt påskrester till lunch.
Sedan ut igen.
Jag lade mig platt fall i gräset.
Full fart framåt!
Pappa kom och jag dukade fram lite fika.
Den rödaste bilden någonsin. Röd tröja, röd vägg och ett solbränt ansikte höhö.
Synd att jag som skulle fota fick den fula muffinsen som såg ut som en bajs-emoji.
Gött var det i alla fall.
Efter fikat fortsatte leken på baksidan och dagen avslutades med en glass.

Kommentarer
Postat av: stoff

Härliga bilder Kristin!!

2014-04-24 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0