Blog award 2014

 
Veckorevyn delar varje år ut bloggpriser på sin blog awards-gala. Jag var själv där och minglade 2010 och det skulle ju vara änna skôj att få uppleva det igen. Nu kan man nominera sina favoritbloggar eller poddar i olika kategorier och i år finns en ny kategori där jag själv tycker att min eminenta blogg passar in. En kategori för oss onischade typer som skriver om brunsås, högklackade skor och osnutna ungar eller hur?.
 

Årets livsstilsblogg (Ny!)

Här letar vi efter Sveriges bästa livsstilsblogg, alltså en bloggare som inte nödvändigtvis har en uttalad nisch utan som genom att beskriva sitt liv och vardag inspirerar, berör eller underhåller sina läsare – varje dag.

 

Jamen visst vill ni väl göra en gammel schleten småbarnsmorsa/bloggveteran lycklig ända in i själen genom att nominera min blogg!  

Gå in ----->HÄR<----- och knappra in Kristin och hennes glin - En blogg om brunsås och annat bra i kategorin Årets livsstilsblogg!

Mvh begynnande.trettioårskris85


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Självklart nominerar jag dig! Kramen

Svar: <3
Kristin Sandgren

2014-04-30 @ 19:00:21
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

*Springer in och nominerar direkt*

Svar: Åh men tack! :)
Kristin Sandgren

2014-04-30 @ 19:06:28
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Emelie

Har nominerat dej!!!😘

2014-05-01 @ 08:26:22
Postat av: Emelie

Har nominerat dej!!!😘

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir :)
Kristin Sandgren

2014-05-01 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0