Levene äng

Eftersom jag har haft fullt upp med att försöka sova, jobba eller slappa i solen det senaste så ligger jag lite efter med bilduppdateringen så här kommer en drös med bilder från picknicken i lördags. Vi och familjen styrde kosan mot fantastiskt vacka Levene äng.
 
Ängen var täckt med vitsippor så det var lite som att kliva rätt in i en drömmig sagobok om tomtar och troll. Hade jag skrikit "Var är fjant!" så hade jag garanterat fått ett "Här mamma!" tillbaka.
Vi placerade oss mitt i blomsterprakten och högg in på medhavd fika.
Gött gött tyckte lilla blöjrumpan och satte sig på en servett med en mugg i varje näve.
Vide hittade en trädstam full med myror och stod som fastklistrad ett bra tag.
Så jädra fint överallt!
Vi låg där på våra filtar och göttade oss flera timmar innan vi packade ihop oss och åkte hem. Sista vitsippevyn för den här gången.
 
Det var ju tur för er att jag var trött och bakis annars hade jag nog hunnit ta ännu fler bilder höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0