12 Augusti

God morgon!
Här sitter jag och dricker kaffe och väntar på att mitt ägg ska bli kokt så jag får i mig lite frukost.
Vide är på förskolan en sväng och när vi hämtar honom lite senare så drar vi dirket till Stellas lekland för att springa av oss lite. Så ser våra planer ut för dagen, vad hittar ni andra på? Eller ni kanske jobbar och står i?
 
Nu är äntligen ägget färdigt men innan jag svänger ihop mina frukostmackor så ska ni få ett litet tips av mig. 
En av mina aprilmammor, Carolin, syr kläder på beställning under namnet Söta sömmar. Jag gjorde en beställning för ett tag sedan och blev så himla nöjd alltså. Massa fina tyger har hon och syr efter ens egna önskemål. Perfekt!
 
Jag beställde två härligt randiga t-shirtar och ett par leggings i det underbara luftballongstyget. 
 
Här försöker jag få till bilder på min lilla myror i brallan-allan.
 
Vill du ockå beställa så här fina kläder så finns hennes sida på facebook. Bara att söka på Söta sömmar.
 
Ha det gött så hörs vi lite senare!
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

ska genast kolla upp och gilla på fb. superfina kläder!

Svar: Ja gör det :) Det är ju så bra att man får kombinera tyger hur man vill :)
Kristin Sandgren

2014-08-12 @ 18:20:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0