26 Augusti

Jaha här hamnade jag.
Det är konstigt det där men det verkar som att alla vägar leder till...soffan...*host*
Men heeeeey jag får slappa hur möe jag vill för jag har faktiskt röjt som attan här hemma med hjälp av en liten miniröjare i hasorna. Han älskar verkligen att röja den där lilla tallen. Synd bara att han är så himla dålig på att ta instruktioner eeehehehehehe. Fat att jag har röjt som attan var ju faktikt lite ljug måste jag erkänna. Jag märkte till min förtjusning att jag var för lat i våras för att plocka bort mössor och vantar ifrån hatthyllan så det enda jag behövde göra i hallen var att plocka bort kepsarna och solhattar. Hig five på mig!
 
Hjälpa mamma med att prova kläder gick ju bra i en minut i alla fall. Bra, då vet vi att jeansjackan efter Vide passar och att mössan sitter som ett smäck ♥
 
Hepp nu ska jag resa på arslet och börja med kvällsmaten och sen så kanske, möjligvis. förhoppningsvis så har jag tid senare att slänga upp dom första bilderna från bröllopet.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0