11 December

Hallå där.
Här har vi haft trevligt besök sedan i morse av syrran och Sixten. Det har lekts hej vilt, som sig bör, förstås och leksaker ligger utspridda över hela huset (jag hittade till och med pusselbitar inne på toaletten). Ett tydligt tecken på att barnen har haft roligt med andra ord.
Jag och syrran fick en trevlig kaffestund i soffan och sedan svängde jag ihop lite spenatsoppa till den hungriga flocken.
 
Nu har våra gäster åkt hem igen och Vide har fått lov att sitta en stund vid Håkans dator. Själv ska jag sjunka djupt ner i soffan med ännu en kopp kaffe innan det är dags att väcka Vincent och promenera i väg på luciafirande nummer två av tre för den här veckan. Städandet får bestämt vänta till Håkan kommer hem...muöhöhööö.
 
Här sitter la jag då och poserar lite lagom naturligt och avslappnat framför webcamen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0