18 December

Hej hopp!
Nu har det gått ett par dagar igen men jag har änna haft fullt upp.
Fyllt år har jag hunnit göra och födelsedagen spenderades i år på Ikea i Uddevalla. Det var en mycket bra födelsedag som ni kanske förstår. Så nu har vi köpt all inredning till nya toaletten (som INTE blir klar före jul höhö) och även förvaringsmöbel och garderob till Vincents rum. Samt lite annat smått och gott såklart.
 
I går slog Vincent på stort och välte julgranen så glitter, kulor och barr yrde i luften. Han krossade även en julgranskula (alltså inte i samband med granvältningen utan ungefär tio minuter före det...) sen till lunchen så slängde han ett glas i golvet som självklart gick i tusen bitar. Sa jag att han valde att vakna redan klockan 06 också? Han är rolig nästan jämt den där pellejönsen höhö. Tur att det inte var speglar som gick i kras för då hade vi väl haft otur resten av livet.
På kvällen kom Håkans familj hit och firade mig med fina presenter. Mucho trevligt!
 
I dag har inga granar välts utan barnen har varit extra lugna och fina och alldeles alldeles underbara faktiskt. 
 
29 år och still going strong (med en härjad och glitteröveröst gran i bakgrunden)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0