20 December

Denna lördagen började med en rejäl sovmorgon för min del. Inte för att mina barn har för vana att vakna okristligt tidigt om morgnarna men jag kan ändå inte låta bli att älska helgerna när vi får sova hur länge vi vill (eller kan med) var sin dag. Det är lyx om ni frågar mig.
 
Just nu sitter jag med datorn i knät och en kopp kaffe i näven (like always kanske ni tänker nu eller?)
Fast snart ska jag ta tag i mig själv och städa upp lite i röran här hemma. Jag ska även hinna baka en tårta till mitt och mina syskons kalas i morgon. Jag ska prova ett nytt recept minnsann så håll tummarna för att det blir bra.
Överst på listan står ändå att få ordning inne på Vincents rum. Vi köpte ju massa förvaring till honom när vi var på Ikea som Håkan nu har byggt ihop så just nu ser det ut så här.
 
Jag ska ta bättre bilder med kameran en dag men dessa får duga så länge. Jag är verkligen supernöjd med resultatet. Mer färg åt folket!
Förvaringssytemet heter stuva och går att kombinera i oändlighet. Man kan aldrig få för mycket förvaring om ni frågar mig. Lådorna under "soffan" slukar hur mycket som helst.
 
Hepp nu ska jag sätta fart. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt! Förvaring, som dessutom ser ordningsamt ut, får man aldrig nog av :-) Läckra färger på inredningen också :-)

Svar: Tack så mycket! Jag var lite osäker när jag stod där bland kuddarna ifall jag verkligen skulle ha så mycket färger men det blev klockrent tycker jag ;) Så sant som det är sagt, förvaring kan en aldrig få för mycket av ;) Kram!
Kristin Sandgren

2014-12-20 @ 20:06:01
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0