21 December

Jaha då var det fjärde advent redan då. Någon som var beredd på den? Det börjar ju nästan bli tröttsamt det här med mitt gnällande om hur fort tiden går men jag kan inte låta bli som ni förstår.
 
I går kväll ändrades planerna och vi blev bortbjudna till några vänner på god mat och trevligt sällskap. Så pass trevligt så att vi inte kom hem och i säng förren vid 23(!!) Till följd av dettta så sov hela famijen till klockan 10 i dag(!!) Snacka om att jag drog vinstlotten den här helgen då eftersom det var min tur att gå upp med barnen i dag muöhöhö.
Fast nu har en ju lite eld i räva då för jag har lite att pyssla med i dag innan vi drar på kalas i Järpås för att fira mig och mina syskon, Jag ska fördigställa den stackars trårtan som jag bakade i går. Den blir nog för jävla ful men förhoppningsvis väger den upp med att vara försvinnande god.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0