Födelsedagkalas och två helt olika varianter av julklappsinslagning

Hur gick det med tårtan nu undrar ni kanske (inte)?
Den blev som jag skrivit tidigare inte så fin men den vägde upp med att vara väldigt hög, så pass hög att den inte gick in i tårtboxen faktiskt, så den fick jag balansera i knät på väg till Järpås.
Sen var den ju asgod såklart! Samt väldigt vacker innuti med sina olika lager. Ni som följer mig på instagram har ju fått se spektaklet förstås.
Himla mysigt kalas var det och massa fina presenter har jag fått. Kanske hinner jag samla ihop dom på en bild i morgon så ni får se.
 
Här på hemmaplan har ett av två barn somnat och snart ska jag lägga den eftersläntrande Viden för det står nämligen julklappsinslagning på schemat. Då får inga nyfikna barn vara uppe och smyga.
 
Det där med att slå in paket har vi förresten lite olika synsätt på jag och Håkan. Förra året såg det nämligen ut så här.
 
När jag slår in paket...
 
När Håkan slår inte paket...
 
Analyserar man ytterligare så kan man konstatera att jag är färglad, kreativ och rörig medans Håkan är ordningssam och...tråkig? Inte långt ifrån sanningen höhöhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0