Juldagen 2014 i bilder

På juldagen firade vi tillsammans med Håkans familj och jag sladdade in efter jobbet lagom för att slänga i mig lite julmat innan det var dags för tomten att knacka på dörren.
Hen satte genast igång med julklappsutdelningen ivrigt påhejad av små barn med hoppfullt utsträckta armar.
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att Håkan aldrig lägger ner någon värst energi på det här med paketinslagning, fast i år gjorde han ett undantag när han bestämde sig för att figurpaketera en kratta(!!) Jodå han kan om han vill...
Stvå små sötnosar.
När tomten delat ut alla klappar var det dags att krama hejdå ♥
Efter det pågick som ni förstår öppnandet av julklappar ett par timmar framåt...typ. Många fina klappar blev det och vad lyckligt lottad man är egentligen som kan äta sig proppmätt på julmat och få massvis med fina presenter av nära och kära. Det är inte alla förunnat tyvärr.
 
Efter det kunde man bli till ett suddigt streck bakom granen om man ville.
Kvällen avslutades med kaffe, kakor och julgodis i överflöd.
 
Det var ungefär dom bilderna som blev tagna. Jag var inte lika flitig med kameran denna kvällen. En nedåtgående sprial kan man kalla det för på annandagens firande med Håkans släkt blev det inte en enda bild tagen. Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha! Bästa presentinslagningen :D

Svar: Haha eller hur. Då gick det att anstränga sig liksom ;) Kram!
Kristin Sandgren

2014-12-28 @ 20:31:08
URL: http://www.bohobando.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0