13 Februari

Hej hopp!
I dag har vi haft huset fullt från morgon till kväll så jag har inte hunnit sitta på arslet en endaste stund faktiskt.
Syrran plus kids trillade in strax efter tio i förmiddags och på eftermiddagen kom både mamma och pappa hit på fika. Lagom tills vi vinkat av kusinerna bus och deras mor så kom svärisarna förbi med alla hjärtans dag-presenter (särskriver man, ihopskriver man eller hur fan gör man med den där dagen? Firar en över huvud taget?) Himlans glada blev vi i alla fall och dom fick vackert finna sig i att förbarma sig över dom sista semlorna, win win.
Nu ska jag slappa järnet i soffan innan jag slänger in handduken för i dag.
 
Här kommer ett par bilder från dagen då rå.
 
Den här galningen håller liksom på och virkar ett sängöverkast(!!!!!!!!!!)
Lilla gosefisen som i dag har passat på att göra en störtdykning med huvudet före in i tv-bordet. Aj aj. Vi får öva mer på gången tror jag.
En till liten söting som ville vara med på bild.
Två som inte ville vara med på bild men det sket la jag i höhö.
Fikat dukades fram.
Mums!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Vackert! Särskilt fikat! =)

2014-02-13 @ 22:08:24
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0