17 februari

Ett ynkligt hej ifrån sjuksängen.
Jag har tydligen gått och blivit magsjuk ( jag antar att det är alla statusuppdateringar på Facebook om eländet som har smittat mig)
Så i stället för att njuta av årets första vårdag som alla andra så har jag fått stirra på den klarblå himlen utanför genom en glipa i täcket när jag inte sprungit fram och tillbaka från toaletten. Oh the joy!
Vi håller tummarna att resten av familjen klarar sig, fast det är väl bara en tidsfråga innan skiten (höhö) sprider sig...

Bittert mycket bittert.



Kommentarer
Postat av: Diana

Näääj magsjuka är det VÄRSTA som finns :( Krya på dig stackare!!

2014-02-17 @ 17:45:50
Postat av: Louise

Åh nej krya på dig!

2014-02-17 @ 18:59:21
URL: http://www.fourofsix.blogg.se
Postat av: Malin

Men NEJ! krya på dig snabbt <3

2014-02-17 @ 19:20:10
Postat av: Emelie b

Men fyy stackare.. magsjuka:/ Krya på dej!!!!😘

2014-02-17 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0