19 Februari

Här ser ni en som har återvänt ifrån det döda!
 
...eller nja lite halvdö kanske jag är fortfarande ändå.
 
Men skit samma för jag har fått i mig frukost och kaffe utan att magen har protesterat! Lyckligt.
Efter två dagar utan mat så behöver jag sannerligen få i mig lite kalorier (hello vandrande skelett) så det blir mitt mission i dag. Att äta. Och städa. Fan vad det ser ut här. Jag blir alltid svårt sugen på att städa när jag har varit sjuk. Typ gå över hela huset med tandborste och klorin. Jag borde vara sjuk lite oftare.
Hoppas i alla fall att ni andra har haft två diarréfria dagar där ni har saknat mig något alldeles förskräckligt mö! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0