2 Februari

Wöööööööööööööhhhhhööööööööhhhhööö...öööö!
Här har vi energi till max!
Nä. Skoja bara lite. Här har vi ungefär noll procent energi kvar...typ. Fast så är det väl för dom flesta så här dags på dygnet kan jag tro.
I dag har det i alla fall inte varit en dag att klaga på över huvud taget. Det började så bra för min del att jag tog sovmorgon till tolv(!!) Som den fantastiska, underbara och oegoistiska människa jag är så lät jag alltså sambon ta barnen även denna morgonen. Jepp. Fast eftersom han skulle gå till sina föräldrar och hänga resten av dagen och bli bortskämd med både mat och barnunderhållning, medans jag skulle gå till jobbet, så var inte det mer än rätt eller hur. Jomenvisst.
Jag hade i alla fall en kanonkväll på jobbet (det går ju inte att ha annat när en har bästa jobbet och bästa kollegorna) och efter arbetspasset var slut så gick jag till gymmet och sprang några meter så nu är jag ju fruktansvärt nöjd med mig själv. 
 
Nu blir det inte fler knop gjorda i dag och om en stund ska jag slänga mig i sängen och sova så här gott...
 
...med rumpan i vädret kramandes kudden. Alltså jag dör den så kallade sötdöden hundra gånger om  ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessika

Aw, va söt! :D

2014-02-02 @ 21:42:36
URL: http://xjessie.webblogg.se
Postat av: Malin

Men hur söt får man bli??

2014-02-03 @ 08:35:17
Postat av: Elin - Livat på torpet

Sådär har jag en liten böna som ligger och sover just nu <3

2014-02-03 @ 09:15:32
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0