23 Februari

Jag tycker vi startar den här slöa söndagen med att kika på ett par bilder från i fredags när vi var i Ullared och härjade jag och kråkan.
 
Två muppar redo för avfärd (jag ser för övrigt ut som ronny eller ragge med polisonger)
Väl framme så startade vi givetvis med frukost (frukosten borde för övrigt alltid innehålla kaka)
Dagen till ära så invigde jag mina snyggaste skor...eller fjortisskorna som Håkan kallar dom. Käft gubbjävel svarade jag på det (som den mogna tjugoåttaåring jag är...)
En selfie inne i provrummet. Tunnast hår i kommunen, tack graviditeter och amning *skrikgråt* Växer det någonsin ut igen?
Matbilder är poppis här har jag märkt.
En hungrig kråka hugger in på ze snitzel.
och som vanligt prickade vi in Ola-Connys arbetpass. Jag har seriöst sprungit in i honom varje gång jag har varit där, även en gång när han inte jobbade utan gick runt så att säga civilklädd bland böckerna. Ingen bild på honom dock.
 
Massa bra grejer hittade vi och jag är särskillt nöjd med en klänning till mig som jag bara måste få använda snart och visa för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0