25 Februari

Hej och hallå.
Herre min get vilken solig och härlig dag vi vaknade upp till i dag då. Det går ju inte att vara annat än glad då. Eller? Jomen det går det visst det om en är under dryga metern i alla fall. Vet inte vilken sida barnen har vaknat på i dag för ingenting är bra och det ska skrikas och gnällas om det mesta. Till slut har således även mina mungipor börjat peka neråt. Pust. Vide mutas nu med film på teven och Vincent sover igen så får vi hålla tummarna för att han blir muntrare av en tupplur.
Skulle gärna ge mig ut senare för att absorbera lite välbehövlig D-vitamin men vi får se om jag orkar bråka med griniga ungar för att komma utanför dörren.
 
Det är tur att dom är söta i alla fall dom där barnen för annars hade en ju lagt ut dom på blocket för längesedan.
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

söt!

ha en fin dag! =)

2014-02-25 @ 13:36:32
URL: http://motplus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0