Ett helt inlägg om svett

Denna afton kommer det ett svettigt hej i från soffhörnet. Ja jösses vad svetten har flödat här i dag. Jag har städat, fejat, plockat, moppat och dammat högt och lågt hela dagen lång. Jag blev så svett så jag fick stänga av värmen där ett slag.
Men det är inte bara städningen som fått mig att svettas i dag. Nädå. Jag tar en kisspaus på ungefär tre sekunder och kommer ut från toaletten lagom för att se Vincent göra ett framåthopp med 1½ volt-rotation i pikstil ner från tv-bänken(!)
Han fick stående ovationer av storebror och fem "hjärtat i halsgropen" av fem möjliga av sin kära mor. He-re-guuuuuud!
Han var ledsen i ungefär fem sekunder innan han ville ner från famnen och börja klättra på bänken igen...
Hade en annan gjort samma sak hade en la brutit nacken av sig (eller åt minstone inte gjort om det.)
 
Den sista svetten vred jag ur bröna precis nu efter att ha spenderat en stund på gymmet. Det var tänkt att jag skulle springa men jag måste gjort något dumt med foten i går för det gjorde ont. Så typiskt. Däremot utmanade jag mitt träningssällskap på duell i plankan och jag vann med 1 minut och 43 sekunder. Oerhört nöjd med mig själv ja.
Nu ska jag dra mitt svettiga arsle till duschen så hörs vi i morn!
 
En svettig bild på mitt arsle vill ju ingen se så det får bli en där jag matchar förklädet med väggen i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0