Fredagsmys med djurisk toutch

Ryggsäcken hittade hem till slut men i släptåg hade han med sig en ny dator som ska sättas ihop så jag lär väl inte se röken av honom för resten av kvällen. Gött. En kanske skulle prova att bre ut sig i någon annan del av soffan nu när en har chansen *flyttar ena skinkan*.
Eller nä förresten. Jag blir nog kvar i min kära divan.
En rejäl hamburgertallrik ligger i magen men efter allt det där salta och flötiga så har jag såklart blivit förbannat sugen på något sött. Jag får gå på jakt i skåpen lite senare.
 
Som den fashionista jag är så fredagsmyser jag såklart med modeflaggan i topp. Djurmönstrat är ju hett har jag hört *håvar in stilpoäng*
 
Ha en fin fredag finisar!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Heja för stilen!

2014-02-08 @ 17:20:36
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0