Tandagnissel

God kväll god kväll!
Här sitter jag och sorkar i soffan och multitaskar bloggskrivande och tv-tittande (så om ni tycker att många inlägg här inne känns osammanhängande och röriga så vet ni nu varför).
I dag har vi varit lediga så när som ett besök i Vara. Jag har nämligen varit hos tandläkaren och gjort av med pengar och mer lär det väl bli eftersom jag lyckats bita av en tand. Pust! Det finns ju mööööeeeeee roligare saker en kan köpa för så mycket pengar än en jävla tand men jag väljer att tänka som så att jag i alla fall har pengar att hosta upp. Att jag är så pass lyckligt lottad att jag har kunnat spara undan för oförutsägbara (eller i detta fall onödiga...) utgifter utan att ekonomin brakar ihop totalt. Så väljer jag att se det (och svär några ramsor).
Hoppas ni andra har haft en trevligare tisdag än vad jag har haft.
 
Enda bilden som tagit i dag. Tröstade oss med fika i dag (hoppas inte tandis läser min blogg eheheheeee) och Vide fick välja kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0