Termometer till bak

I morgon åker jag och kråkan och gör Gekås osäkert och jag satt nu och gick igenom min lilla lista för att se om det är något mer jag inte får glömma att titta efter. Bland rostfria bunkar och wc-rengöring så hittar jag en intressant sak.
 
Eftersom vi redan har en rumptermometer i våran ägo så undrade jag lite hur jag tänkte där innan poletten trillade ner och jag förstod att det var en termometer för bakNING och matlagning som var tanken med den anteckningen. Phju. Tur! Så jag inte kommer hem med en rumptermomter och sticker ner i marängen för att se så att den är ca 65 grader...

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hahhah du är lika underbar som vanligt.. Trevlig resa!

2014-02-21 @ 10:49:05
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Marie

Hahaha :) Så bra!

2014-02-21 @ 20:40:10
URL: http://pimasu.wordpress.com
Postat av: Diana

Hahahaha!! :D

2014-02-22 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0