1 Januari

Hej första dagen på 2014!
Hade ni ett bra nyårsfirande i går? Det hade jag. Det var verkligen supermysigt med alla barn som härjade runt (okej lite kaosartat stundvis också såklart men va fan sånt är det ju). Massa god mat tröckte vi i oss men det blev ändå en hel(!) tårta över. Den sprang jag över med till jobbet eftersom den ändå behövdes ätas upp och jag kände att vi behövde lite hjälp med det hehe.
Massa roliga bilder har jag tagit också men dom får dyka upp lite senare. Nu måste jag fortsätta med saneringen här hemma. Leksaker högt och lågt och tvätt och disk i drivor (typ). Jag har att göra jag.
 
Så här såg jag ut i går i form av en klassisk toalett-selfie. Älskar verkligen min hårfärg nu och jag är glad att jag tog beslutet att sluta bleka själv och unna mig att gå till frisören i stället eftersom blekning är det värsta en kan utsätta stråna för typ. Nu kommer ingen annan än bästa Johanna i närheten av mitt barr.
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

God fortsättning!

2014-01-01 @ 13:02:34
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Herreminje va snygg du är!
Och god fortsättning på dig <3

2014-01-01 @ 16:35:52
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0