17 Januari

Hej på dig fräcka fredag.
Nä särskillt fräckt är det väl inte snarare lite sömnigt. Den där lillebrorn har ju börjat vakna okristligt tidigt om morgnarna om ni frågar mig och det sätter sordin på i alla fall mitt humör.
Men nu ska jag sluta klaga för jag är ju trots allt ledig hela helgen och har en hel del skoj inplanerat. Däremot blev planerna för i kväll ändrade eftersom syrran bangade ur. Så nu sitter jag här lottlös och menlös höhö. Nädå men känner någon för att dricka rödvin och snacka skit med mig i kväll så är jag tillgänglig så att säga.
 
Vad ska ni andra hitta på i helgen?
 
Jo men här sitter väl jag med halva ansiktet nerkört i en kaffemugg och önskar er alla en trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Så kan det vara. Jag ska försöka maka mig iväg till en tjejmiddag imorgon. Med lillan i hasorna såklart då hon ammas. Hoppas på en lugn helg annars!

2014-01-17 @ 12:20:43
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0